„Secretul afacerii noastre este universal și simplu. Am făcut prima afacere în 2001, când a apărut SLAVENA. Apoi compania a angajat 8 persoane. De atunci am încheiat mii de acorduri comerciale cu furnizorii, cumpărătorii și de fiecare dată au fost executate în strictă conformitate. După ce am câștigat un imens credit de încredere, l-am folosit pentru a deveni o companie-campion în importul, producția și distribuția produselor alimentare.
Astăzi există peste 800 de persoane în compania noastră. Continuăm să adăugăm noi branduri în portofoliul nostru. Volumul producției este în creștere, iar zonele comerciale proprii ocupă mai mult de 8.000 m². Lucrul continuu pentru a dezvolta afacerea și existența unei echipe cu potențial înalt asigură succesul. Totuși principiul de bază al muncii noastre a rămas neschimbat: Pacta sunt servanda – contractele sunt executate”
Director general al SLAVENA
SLAVENA și-a început activitatea demult în anul 2001. În toată această perioadă au fost depuse multe eforturi pentru a dezvolta compania, inclusiv deschiderea producției de procesare a peștelui, distribuția și crearea unei rețele proprii de vânzare cu amănuntul în diferite orașe ale țării. Dezvoltarea noastră ar fi fost imposibilă fără ca echipa noastră să fie dedicată cauzei lor, încercând mereu să-și modernizeze și să-și îmbunătățească activitatea.
2001
Noiembrie
Înființarea
companiei
2003
August
Lansarea producției de pește
2005
Februarie
Bazele distribuției
2006
Martie
Deschiderea unei sucursale în orașul Bălți
2009
August
Deschiderea unei sucursale în orașul Ceadir-Lunga
2012
Februarie
Deschiderea SL-MARKET în orașul Chișinău
2016
Aprilie
Deschiderea Slavena MEGAMARKET în orașul Bălți
2018
Februarie
Deschiderea Slavena MEGAMARKET în orașul Ungheni
Cine suntem noi? Profesioniști și ambițioși.
Fiecare dintre noi este responsabil pentru munca efectuată și dedicat activității sale preferate. Împreună - suntem o putere!
Valorile corporative constituie baza afacerii noastre. Ele ne ghidează în acțiunile și deciziile noastre.
Angajații sunt conștienți de responsabilitatea pentru activitatea lor profesională. Prioritățile noastre sunt calitatea, eficiența și productivitatea.
Demonstrăm spirit de echipă și colaborăm în beneficiul clienților, partenerilor, colegilor noștri, pentru atingerea obiectivelor comune.
Respectăm colegii, clienții și partenerii noștri. Tratăm toate sarcinile cu seriozitate și respectăm acordurile.
O echipă profesionistă este fundația unei companii de succes, așa că ne concentrăm pe motivație, dezvoltarea personală și profesională a angajaților.
Suntem întotdeauna deschiși pentru idei de afaceri și sugestii pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite!
Dacă aveți sugestii, scrieți-ne.