• Русский
  • English
  • Română

Despre noi

Filozofia companiei


„Secretul afacerii noastre este universal și simplu. Am făcut prima afacere în 2001, când a apărut SLAVENA. Apoi compania a angajat 8 persoane. De atunci am încheiat mii de acorduri comerciale cu furnizorii, cumpărătorii și de fiecare dată au fost executate în strictă conformitate. După ce am câștigat un imens credit de încredere, l-am folosit pentru a deveni o companie-campion în importul, producția și distribuția produselor alimentare.

Astăzi există peste 800 de persoane în compania noastră. Continuăm să adăugăm noi branduri în portofoliul nostru. Volumul producției este în creștere, iar zonele comerciale proprii ocupă mai mult de 8.000 m². Lucrul continuu pentru a dezvolta afacerea și existența unei echipe cu potențial înalt asigură succesul. Totuși principiul de bază al muncii noastre a rămas neschimbat: Pacta sunt servanda – contractele sunt executate”

Alexander Smirnov

Director general al SLAVENA

Etapele cheie ale dezvoltării afacerilor

SLAVENA și-a început activitatea demult în anul 2001. În toată această perioadă au fost depuse multe eforturi pentru a dezvolta compania, inclusiv deschiderea producției de procesare a peștelui, distribuția și crearea unei rețele proprii de vânzare cu amănuntul în diferite orașe ale țării. Dezvoltarea noastră ar fi fost imposibilă fără ca echipa noastră să fie dedicată cauzei lor, încercând mereu să-și modernizeze și să-și îmbunătățească activitatea.

2001

Noiembrie


Înființarea
companiei

2003

August


Lansarea producției de pește

2005

Februarie


Bazele distribuției

2006

Martie


Deschiderea unei sucursale în orașul Bălți


2009

August


Deschiderea unei sucursale în orașul Ceadir-Lunga

2012

Februarie


Deschiderea SL-MARKET în orașul Chișinău

2016

Aprilie


Deschiderea Slavena MEGAMARKET în orașul Bălți

2018

Februarie


Deschiderea Slavena MEGAMARKET în orașul Ungheni

Echipa noastră

Cine suntem noi? Profesioniști și ambițioși.

Fiecare dintre noi este responsabil pentru munca efectuată și dedicat activității sale preferate. Împreună - suntem o putere!


Top Management



Victor Bogdan

Director Executiv


Ghenadie Palamarciuc

Directorul administrativ


Lilia Crachun

Director resurse umane

Valori corporative

Valorile corporative constituie baza afacerii noastre. Ele ne ghidează în acțiunile și deciziile noastre.


Responsabilitate

Angajații sunt conștienți de responsabilitatea pentru activitatea lor profesională. Prioritățile noastre sunt calitatea, eficiența și productivitatea.

Cooperare

Demonstrăm spirit de echipă și colaborăm în beneficiul clienților, partenerilor, colegilor noștri, pentru atingerea obiectivelor comune.

Respect

Respectăm colegii, clienții și partenerii noștri. Tratăm toate sarcinile cu seriozitate și respectăm acordurile.

Dezvoltare

O echipă profesionistă este fundația unei companii de succes, așa că ne concentrăm pe motivație, dezvoltarea personală și profesională a angajaților.

Contactați-ne

Suntem întotdeauna deschiși pentru idei de afaceri și sugestii pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite!
Dacă aveți sugestii, scrieți-ne.